Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra pro Android OS
Salvet, Lukáš ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou 2D hry pro zařízení s operačním systémem Android. Popisuje možnost tvorby her v tomto prostředí. Hlavně pak využití knihovny OpenGL ES 2.0, kterou jsem pro implementaci použil. Dále je v práci popsáno renderování textu, použití Google play games services pro achievementy a leaderboard, testování hry, atd. Beta verze hry byla vydána na Google Play.
Hra pro Android OS
Salvet, Lukáš ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou 2D hry pro zařízení s operačním systémem Android. Popisuje možnost tvorby her v tomto prostředí. Hlavně pak využití knihovny OpenGL ES 2.0, kterou jsem pro implementaci použil. Dále je v práci popsáno renderování textu, použití Google play games services pro achievementy a leaderboard, testování hry, atd. Beta verze hry byla vydána na Google Play.
Herní engine pro 2D hry
Štanglica, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika vývoje s tímto spojená. Také je obecně vysvětlen pojem herní engine. V dalších částech práce je podrobněji popsán návrh a implementace samotného enginu a jeho částí, a na závěr také vývoj demonstrační aplikace, dokazující použitelnost enginu, kterou je jednoduchá 2D hra, přičemž je kladen důraz právě na to, jak aplikace využívá možností tohoto enginu.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Maťha, Luboš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu. Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty a funkcionality. Následně jsou tyto a další funkcionality demonstrovány na vývoji jednoduché 2D plošinové hry. Výstupem této bakalářské práce je objektivní náhled na situaci na trhu s herními vývojovými prostředími, popis prostředí Unity a popis vývoje 2D počítačové hry v tomto prostředí včetně hry samotné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.